Współpraca z Jakubem Tylmanem jest dla nas niezwykle ważna, ponieważ:

  • Dzielimy pasję do tworzenia przyjaznych i radosnych przestrzeni – zarówno w szkołach, jak i w hotelu.
  • Chcemy inspirować do czerpania radości z życia codziennego i wypoczynku.
  • Stawiamy na autentyczność i szczerość, które sprawiają, że każdy Gość czuje się u nas jak w domu.

Jako Ambasador marki, Jakub Tylman wspiera nas w realizowaniu idei „hotelu z uśmiechem". Wspólnie promujemy ideę pozytywnego podejścia w codziennych działaniach – zarówno wśród pracowników, jak i Gości hotelu.

Tworzymy wydarzenia oraz akcje specjalne, które rozwijają naszą kulturę gościnności i pomagają budować atmosferę radości.

Jakub Tylman dzieli się swoim doświadczeniem z autorskiego projektu „Szkoła z uśmiechem”, wprowadzając elementy tej inspirującej filozofii do hotelu Linea Mare.

Wierzymy, że prawdziwa gościnność to nie tylko wygodne łóżko i pyszne śniadanie, ale przede wszystkim pogodna atmosfera, w której każdy może odpocząć i naładować baterie.

Hotel z uśmiechem to:

  • Pozytywne nastawienie całego zespołu – od recepcji, przez obsługę, po organizację atrakcji.
  • Dbałość o najdrobniejsze szczegóły, tak aby każdy Gość czuł się wyjątkowo.
  • Integracja z lokalną społecznością, bo najlepsze wrażenia tworzymy razem – z mieszkańcami i innymi inicjatywami wspierającymi region.
image